Preko 200 miliona ljudi svaki dan dolazi na YouTube gledati gaming video sadržaj, no YouTube Gaming aplikacija i zasebni website nikad se nisu “ulovili” pa YouTube ima novu ideju.
Ako ste pomalo zbunjeni naslovom, dopustite da objasnimo.
Naime, još 2015. godine YouTube je kao odgovor na Twitch lansirao YouTube Gaming, posebni website i aplikaciju posvećen samo gaming videima i live streamovima s YouTubea.
Poanta je bila omogućiti tvorcima gaming sadržaja na YouTubeu više mogućnosti za isporuku sadržaja i interakciju sa zajednicom koju okupljaju, kao i pružiti bolje iskustvo filtriranja video sadržaja po igrama samim gledateljima.
YouTube Gaming efektivno je bio “skin” za YouTube prilagođen ljubiteljima gaming sadržaja, omogućavajući pritom i neke nove mogućnosti poput boljeg chata za vrijeme live streamova.
Tri godine kasnije, Google je uvidio da ljubitelji gaming sadržaja ne koriste taj “skin” u vidu zasebne aplikacije i same web domene gaming.youtube.com u velikoj mjeri, već svoje gaming video sadržaje gledaju i dalje na Youtube.com i putem postojeće YouTube aplikacije. Stoga su odlučili jednostavno ukomponirati sve značajke YouTube Gaminga na klasični Youtube.
Ta promjena trebala bi se dogoditi u 3. mjesecu sljedeće godine, a značajkama nekadašnjeg Youtube Gaminga trebali biste moći pristupiti kroz youtube.com/gaming. Ako nas pitate, najboljem gaming sadržaju na Youtubeu već sada možete pristupiti putem linka youtube.com/hclgamingportal, ali to smo samo mi.
Bilo kako bilo, YouTube je uz ovu objavu na službenom blogu izbacio i zanimljivu infografiku koju prilažemo ispod u cijelosti. Možda najzanimljiviji detalj iz iste je taj da više od 200 miliona ljudi svaki dan dolazi na YouTube gledati gaming sadržaj.