in ,

Astronomi u čudu: Pronađena vrlo neobična crna rupa, potpuno se razlikuje od ostalih

Naučnici isto tako naglašavaju kako ova crna rupa nije bezopasna.

Svemir nas vjerovatno nikada neće prestati iznenađivati. Astronomi su u galaksiji koja graniči s Mliječnom stazom, pronašli novu crnu rupu, koja se potpuno razlikuje od ostalih.

Ova crna rupa je unikatna po tome što je – neaktivna! I što, isto tako, vjerovatno nije nastala eksplozijom umiruće zvijezde.

Kako prenosi CNN, naučnici tvrde kako se ova crna rupa razlikuje od ostalih poznatih crnih rupa po tome što ne emitira rendgenske zrake koje svojom snažnom gravitacijom proždiru obližnji svemirski materijal i što isto tako nije stvorena eksplozijom umiruće zvijezde, odnosno, supernove.

Do supernove dolazi onda kada zvijezda potroši svoje nuklearno gorivo, pri čemu jezgra postaje nestabilna i urušava se. Crne rupe su nevjerovatno gusti objekti s toliko moćnom gravitacijom da joj niti svjetlost pa niti radijacija ne mogu pobjeći.

Nova crna rupa nalazi se u području Tarantula Nebula, u dijeli galaksije Veliki Magellanov oblak i udaljena je 160 hiljada svjetlosnih godina od Zemlje, a ima masu čak devet puta veću od Sunca.

Uspavane crne rupe vrlo je teško uočiti jer gotovo da i nemaju interakciju s okolinom.

“Veliki je izazov otkriti takve objekte. Identificirali smo iglu u plastu sijena”, izjavio je astronom Tomer Shenar sa Sveučilišta u Amsterdamu i autor studije u časopisu Nature Astronomy.

Naučnici isto tako naglašavaju kako ova crna rupa nije bezopasna, te da oko nje kruži i vrlo vruća plava zvijezda, ali joj nije dovoljno blizu da bi je progutala.

Naučnici nagađaju da će i ta zvijezda isto tako postati crna rupa i vrlo će se vjerovatno spojiti s ovo neaktivnom crnom rupom.