in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Ovo nisu očekivali: TikTok odustaje od svojih planova?

Iako TikTok djeluje kao nezaustavljiva mašinerija za zabavu, bar jedan dio kompanijine ponude ne funkcioniše kako se očekivalo

Popularna platforma, prema navodima, odustaje od svojih planova o kupovini uživo na tržištima Evrope i SAD-a. Kako javljaju strani mediji, rani testovi ovog servisa nisu urodili plodom.

TikTok od prošle godine u Velikoj Britaniji testira “live shopping” funkciju, a sve je počelo sa događajem za više brendova pod nazivom “On Trend” u decembru. Međutim, ubrzo je postalo jasno da livestream kupovina nije privukla dovoljno pažnje i publike, prodaja je bila loša i neki kratori su izašli iz projekta u potpunosti.

Kompanija je planirala da Shop pokrene u Njemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španiji, kao i SAD-u kasnije tokom godine, ali je u međuvremenu potvrđeno da je trenutno fokus da samo u Velikoj Britaniji projekat zaživi i da se eventualno učini uspješnim, prenosi Verge.

Online kupovina uživo, koju predvode kreatori i influenseri, u teoriji može da bude veliki poslovni projekat za kompaniju ByteDance koja je vlasnik TikToka. Douyin, kineska verzija TikToka (koja je takođe u vlasništvu ByteDancea) je ove prodaje uživo pretvoriula u velike kulturološke događaje, koji donose poslove prodavcima, kreatorima i platformama.

Međutim, za sada nema previše dokaza koji ukazuju na to da će model kupovine uživo biti uspješan svuda. TikTok je popularna aplikacija, na kojoj veliki broj ljudi provodi dosta vremena i troši novac, pa se očekuje da će platforma naći način da privuče više pažnje i za online kupovinu uživo.