Windows 10 koristi ugrađeni Windows Installer za instaliranje, održavanje i uklanjanje softvera na vašem kompjuteru. U slučaju da je instalacijski program neispravan, vrlo je vjerovatno da ćete se susresti sa nekoliko problema tokom instaliranja ili uklanjanja programa s kompjutera. Svaki put kada se taj problem pojavi pokazat će vam se kod pogreške InstallShield 1722. Greška se može pojaviti i zbog drugih različitih problema sa sistemom.
Kako riješiti probleme s pogreškom InstallShield 1722? Pročitajte u nastavku.
Za početak, koji su (najčešći) uzroci Greške 1722 unutar Windowsa 10?
Neki od potencijalnih uzroka ove greške su sljedeći:
- Windows Installer je onemogućen u postavkama sistema.
- Na kompjuteru postoje neke sistemske datoteke koje nedostaju ili su oštećene.
- Nevažeći ili oštećeni unosi registra u sukobu su s programom Windows Installera.
- Oštećeni programi.
Brza rješenja
Prije nego što nastavimo s detaljnim rješenjima, evo nekoliko brzih rješenja koje možete isprobati:
- Ponovno pokrenite kompjuter kad naiđete na grešku.
- Ažurirajte svoje aplikacije. Osim dodavanja novih opcija, ažuriranje aplikacija pomaže u ispravljanju ili uklanjanju programskih grešaka.
- Pokrenite alat za rješavanje problema sa sistemom Windows. Idite na izbornik Start > Postavke kompjutera> Ažuriranje i sigurnost> Rješavanje problema. Pokrenite i alat za rješavanje problema sa kompatibilnošću programa i Windows Store Apps.
- Očistite svoj kompjuter. Jednostavno čišćenje diska pomaže oslobađanju prostora na disku i omogućuje aplikacijama učinkovito pokretanje. To može pomoći u rješavanju problema s Windows Installerom i drugim programima, objašnjava Pcchip.