Teslini automobili imaju najnapredniji sistem autonomne vožnje, a istovremeno je to i jedan od najkontroverznijih sistema u automobilskoj industriji danas.
Tome u prilog ide i najnoviji video objavljen na Twitteru, u kojem Kinezi testiraju taj sistem na umjetnim pješacima, piše “The Drive”.
Postavke su jednostavne, Teslina “trica” kreće se ravno pri manjoj brzini, a umjetni pješak postavljen na klizni mehanizam u ključnom trenutku izlazi pred automobil, koji bi barem u teoriji, trebao uočiti i prepoznati opasnost na cesti i zaustaviti se.
Ali u testu koji je prikazan na videu Tesla se ne zaustavlja, a nesretni “pješak” u naletu ostaje bez nogu i još pokojeg dijela anatomije. Automobil u konačnici zaustavlja sam vozač.
Clip from China of a $TSLA Model 3, evidently equipped with the latest and greatest safety technology. My guess is the 4D dojo supercomputer recognizes that the pedestrian dummy is not a human and therefore sees no reason to perform evasive maneuvers. pic.twitter.com/R1mQqbxIy9
— Stultus (@StultusVox) September 20, 2020
U komentarima na Twitteru korisnici se šale da je Teslin autopilot možda toliko napredan da shvata kako je u pitanju samo lutka pa da nema potrebe za zaustavljanjem.
Međutim, to nije jedini video te vrste koji dolazi iz Kine, i u drugom je testu Tesla jednako učinkovito pokosila pješaka.
Chinese media ran a series of tests to examine vehicle safety measures, recording their findings. Tesla performed by far the worst. Here is a video of a $TSLA failing its automatic braking test.
Tesla charges $8000 for “Full Self Driving” but can’t detect pedestrians in the road pic.twitter.com/4fB60MPUYI
— Stultus (@StultusVox) September 20, 2020
Zapravo, Kinezi tvrde da su Teslina vozila na testiranju automatskog sistema kočenja ostvarila najgore rezultate.
Tesla, čini se, ima slijepu tačku u svom sistemu jer je sad već postala česta pojava da njihova vozila nalijeću na stacionarne objekte (poput parkiranih policijskih vozila ili prevrnutih kamiona).
Iz Tesle konstantno naglašavaju da tijekom vožnje s autopilotom vozač mora biti za volanom i paziti na cestu.
Tesla inače za svoj sistem autopilota naplaćuje čak 8.000 dolara i praktički garantuje “potpuno autonomnu vožnju”, iako ta tehnologija zapravo još nije u upotrebi. Stoga, ako planirate kupiti Teslu ili ste vlasnik nekog od njihovih modela, držite ruke na volanu i oči na cesti i kad je riječ o vožnji na autopilotu.