Google je blokirao i uklonio 2,7 milijardi oglasa u 2019. godini i suspendovao oko milion naloga oglašavača zbog kršenja pravila, objavila je kompanija.
Kako su naglasili, posebnu pažnju obraćaju na oglase od kako je počela pandemija virusa korona.
-Pomno smo pratili ponašanje oglašavača kako bismo zaštitili korisnike od oglasa koji žele da iskoriste krizu. Kako se situacija razvijala, primjetili smo oštar skok u lažnim oglasima za proizvode koji se više i traže, poput maski za lice- navodi se.
Ovi oglasi su promovisali proizvode koji su navodno znatno ispod tržišne cijene ili pogrešno predstavili kvalitet proizvoda, napisao je u objavi na blogu Skot Spenser, potpredsjednik za zaštitu privatnosti i sigurnosti oglasa kompanije Google.
Ova kompanija ima i posebnu “Covid-19 radnu grupu”, koja je kreirala novu tehnologiju pronalaženja kako bi se zaustavili lažni oglasi.
U posljednjih nekoliko mjeseci blokirano je i uklonjeno na desetine miliona reklama koje se odnose na virus korona zbog kršenja politike kao što su lažne cijene i pogrešni opisi oglasa.