in

Sony je zbog Spider-Mana u prošlom mjesecu potrošio brdo novca

U Sonyju su tokom devetog mjeseca posegnuli duboko “u novčanik” da bi promovirali PlayStation 4 putem televizijskih reklama.

Sony je za prošlomjesečnu ekskluzivu Marvel’s Spider-Man imao marketinšku kampanju na razini kakva još nije zabilježena.

No, najveću eksponiranost Spider-Man je imao na televizijskim programima, gdje je Sony za različite reklame potrošio čak 24,2 miliona američkih dolara, znatno više nego svi ostali.

Prema podacima koje je prikupila tvrtka iSpot.tv, reklame za PlayStation prikazane su oko 2900 puta i dobile su oko 1,1 milijardu impresija (tj. pregleda). Procjenjuje se da je za najskuplju reklamu (onu za Spider-Mana) bilo plaćeno 9,2 miliona dolara. Evo kako je izgledala ta reklama:

Osim Sonyja, na TV reklame u devetom su mjesecu najviše trošili Microsoft (za Shadow of the Tomb Raider i NBA 2K19 promocije), Nintendo (Labo Vehicle Kit), Ubisoft (AC Odyssey) te EA Sports (Madden NFL 19). Procjenjuje se da je na TV reklame gaming tematike u devetom mjesecu bilo potrošeno 53,5 miliona dolara, što je duplo više nego za prošli mjesec.