in

Genijalne inovacije totalno promijenile The Last of Us Part II

Prvi The Last of Us mnogi pamete kao genijalnu igru, s emotivnom pričom i zapletom, kvalitetnim gameplayem, ali i kao igru koja je imala problem s umjetnom inteligencijom neprijatelja, a čija je (ne)kvaliteta nekima uspjela ubiti imerziju.

Naughty Dog je, gledajući prema svim prikazima dosad, u Part II uklonio navedeni nedostatak, umjetna inteligencija neprijatelja sad je na nekoj visokoj razini, čak i uspoređujući s nekim drugim igrama, dok bi dodatak inovacija trebao Part II istaknuti na sami vrh današnje gaming industrije.

Psi i ljudi na koje ćemo nailaziti u igri imaju svoja imena, izgled, ali i osobnost. Dakle, radi se o stotinama prijatelja i neprijatelja na koje će se nailaziti. Imena tu nisu samo reda radi. Naprimjer, kod napada na skupinu neprijatelja oni će jedni druge nazivati imenom, poimenice ih upućivati na mjesta koja treba provjeriti, dozivati pse, a na kraju i oplakivati jedni druge. Jer oni nisu samo neprijatelji u igri, svi su oni ljudi koji imaju svoje živote i pozadinske priče.

Co-director igre Anthony Newman je za Gamespot ispričao kako bi upravo imena i osobnosti neprijatelja trebala uvesti novu dimenziju u igračevo ophođenje prema igri, pa bi jedna ovakva inovacija trebala dodati dozu tmurne sumornosti koja će nas opsjedati. The Last of Us Part II će biti jedna prilično mračna igra.

Svaki lik u igri ima svoje vlastite otkucaje srca i dinamiku disanja. Tako će se protivnici moći prepoznati i locirati prema disanju. Ako su dovoljno tihi. Tako će i oni vas moći otkriti. Naprimjer, nakon trčanja prilikom kojeg će porasti otkucaji srca, a samim tim i jačina disanja.

I to se ne odnosi samo na ljude-neprijatelje, već i na clickere i ostale mutirane spodobe. Newman je za Polygon rekao kako to otvara scenarije poput igranja mačke i miša s clickerima, koje će igrač s vremenom početi razumijevati prema disanju i glasanju.