in

Zombi survival Dying Light 2 će imati četiri puta veću mapu i više završetaka igre

Prvi Dying Light iz 2014. godine jedno je od najugodnijih iznenađenja ove generacije i možda čak i najbolje kooperativno iskustvo posljednjih godina.

Aktivni developeri, konstantna implementacija novog sadržaja koji u igru stiže još i danas, zarazan survival gameplay s parkourskim kretanjem… Igra praktički nije imala manu. Osim jedne.

Priča je bila prosječna, pa možda čak i ispodprosječna. Na igranje je većinom tjerao zarazni gameplay, a ekipa iz poljskog studija Techland odlučila je i taj segment poboljšati u nastavku, pa su u studio uspjeli privući Chrisa Avellonea koji radi na priči. Čovjek koji je radio Fallout: New Vegas, Wasteland 2 ili Prey garancija je za značajan iskorak i na tom polju.

Upravo je Avellone utjecao na novosti koje su predstavljene u traileru, poput odabira odgovora u razgovorima s NPC-evima, donošenje odluka koje će imati značajan odražaj na svijet i daljnji tok igre, više različitih ishoda misija pa i u konačnici i same igre.

Prikaz igre iza zatvorenih vrata na netom završenom E3 sajmu novinare je uvjerio kako je Dyling Light 2 još fluidniji, inovativniji po pitanju borbe sa zombijima, grafički atraktivniji i raznovrsniji, a potvrđeno je i kako će prostor za igranje biti četiri puta veći nego u prvoj igri.

Prisjetimo se, obje mape iz osnovne igre u “jedinici” bile su zbilja ogromne. Dodatna mapa u DLC-u je bila veća od obje zajedno, a prostor za igranje u “dvojci” će biti veći nego sve one zajendo. Dakle, Dying Light 2 će biti ogromna igra.

Dying Light stiže na PC, PS4 i Xbox One, pa iako još uvijek nema potvrđenog datuma izlaska, predviđa se kako bi to moglo biti u prvoj polovici iduće godine.