Svoju popularnost Temu primarno gradi na mobilnoj platformi, gdje se “opasno” približava Amazonovom broju korisnika, dok je broj korisnika sa stolnih računala i dalje značajno manji
Najveći hit u internetskoj trgovini je Temu, kineska kompanija koja pruža jednostavno iskustvo kupovine.
Podaci SimilarWeba pokazuju da je Temu druga najveća internetska trgovina na svijetu, prenosi Bug.hr.
Na webu, gdje je Amazon počeo, on je i dalje nedodirljiv kad je riječ o ostvarivanju internetskog prometa i broju posjetitelja, no u mobilnoj verziji Temu se pokazuje kao vrlo ozbiljan izazivač. SimilarWeb ističe da je prošloga mjeseca samo u SAD-u Temu imao 185,6 miliona mjesečno aktivnih korisnika svoje mobilne aplikacije, dok je Amazon na 237,6 miliona. Razlika je pala za 30-ak miliona u proteklih godinu dana.
Na svjetskoj razini Temu se također približio vodećem Amazonu, koji je tradicionalno najsnažniji u SAD-u. Tako je stranica Temu.com ukupno zabilježila 684,4 miliona posjeta tokom ovog augusta, što je stavlja na drugo mjesto, čak i ispred eBaya, čiji se brojač zaustavio na 630,1 milion. Amazon je tu ipak nedodirljiv s 2,7 milijardi posjeta (čak ne računajući lokalizirane verzije).
Temu grabi velikim koracima naprijed, posebno u mobilnoj verziji. U godinu dana broj korisnika u SAD-u im je narastao za oko 34%, a u svijetu (procijenjeno prema broju korisnika Android aplikacije) za čak 145%. Velika većina toga dolazi od rasta broja korisnika mobilnih aplikacija, na što su u Temu vrlo usredotočeni. Krajem prošle su godine u toj domeni prestigli Shein, pa sada imaju preko 140 miliona aktivnih korisnika samo na Androidu, dok ih Amazon ima nešto više od 200 miliona.
Prvi čovjek Temua, Colin Huang, s procijenjenim bogatstvom od 48,6 milijardi dolara postao je nedavno najbogatija osoba u Kini, a njegova aplikacija prerasla je i tamošnjeg dugogodišnjeg lidera, Alibabu.