Sony je jučer održao prezentaciju o poslovanju PlayStationa na kojoj su iznijeli čitav niz zanimljivih usporedbi između aktualne i prethodne generacije PlayStation konzola.
Među najzanimljivijim uvidima je činjenica da su se navike igrača promijenile u eri PlayStationa 5. Trenutno PS4 i PS5 imaju podjednak broj mjesečno aktivnih korisnika (po 49 milijuna na svakoj konzoli), ali PS5 bilježi znatno veći angažman igrača – sveukupno 2,4 milijarde sati potrošenih na igranje naspram 1,4 milijarde koliko je ostvareno na PlayStationu 4.
Najveća promjena u navici igrača / potrošača je ta da se manje kupuju igre, a više se troši na dodatke za igre i mikrotransakcije. U odnosu na eru PlayStationa 4, za PS5 je prodano 12% manje igara, ali je za 176% porasla potrošnja na dodatke za igre.
Iz Sonyja kažu kako ovi je sve ovo rezultiralo time da im je PlayStation 5 do sada najprofitabilnija generacija PlayStation konzola, a tek smo u četvrtoj godini postojanja konzole. Doduše, ovakva perspektiva zvuči pomalo kontradiktorno onoj koja je prezentirana za predzadnji kvartal prošle fiskalne godine. Tada je operativna marža za PlayStation bila rekordno niska (6%), što je popratio i pad vrijednosti Sonyjevih dionica za 10 milijardi dolara.
hcl