Čini se da Sony razvija novu mogućnost za svoje PlayStation konzole koja bi omogućila igrama prilagodbu težine u stvarnom vremenu tijekom igračevog napretka. Svrha je osigurati da korisnici PlayStationa uvijek doživljavaju odgovarajući nivo težine, bez potrebe da sami podešavaju postavke.
Ova funkcionalnost već je prisutna u igrama poput MLB The Show, gdje uspjeh ili neuspjeh igrača automatski utječe na postavke težine igre. To pomaže izbjeći frustraciju zbog prevelike težine igre ili dosade zbog premale težine. Čini se da Sony ima interes za ovu ideju sustav i izgleda da razvija mnogo sofisticiraniji sustav.
Kako izvještava Insider Gaming, nedavno objavljeni patent detaljno opisuje ovu mehaniku prilagodbe težine. Uključuje algoritme koji precizno prilagođavaju težinu svakom igraču, promatrajući kako se igrač nosi s određenim izazovima ili mehanikama u igri. Primjerice, ako igrač ima poteškoća sa brzinom reagiranja u određenim igrama, ali nema problema s drugim aspektima, nova značajka će prilagoditi samo dijelove igre koji poboljšavaju brzinu reakcije, ostavljajući ostale nepromijenjenima.
Patent dodatno opisuje kako često postoji velika razlika između težina u igrama, gdje jedna može biti prelagana, a druga preteška. Cilj je stvoriti besprijekorno iskustvo za igrače, omogućavajući im uživanje u bogatom izboru igara bez potrebe za podešavanjem težine. Ova mogućnost također bi mogla utjecati na koncept izuzetno teških igara poput Dark Souls, iako će vjerojatno biti opcionalna za igrače.