YouTube sada širom svijeta pooštrava mjere protiv korištenja ad-blockera upozoravajući korisnike o kršenju uvjeta usluge platforme. U nekim slučajevima, tvrtka sprečava korisnike da uopće gledaju videa dok ne isključe ad blockere. Youtube je počeo eksperimentirati u lipnju, prikazujući poruku korisnicima u kojoj je stajalo da će video player biti blokiran nakon tri videa ako ne isključe adblock.
U slučaju susreta s blokadom na YouTubeu, korisnici će primijetiti obavijest koja upozorava da će im biti onemogućeno gledanje videa dok ne omoguće pristup YouTubeu ili isključe ad-blocker. Također će im se ponuditi opcija za omogućavanje oglasa ili isprobavanje YouTube Premium usluge. Iako bi mogli periodično dobiti obavijesti o stajalištima YouTubea o ad-blockerima, korisnici će još uvijek moći gledati video. No, za jednog člana The Verge tima, YouTube sada gotovo uvijek potpuno onemogućava pristup videima.
U posljednjih nekoliko tjedana, zabilježen je porast izvješća od korisnika koji su koristili ad-blockere i nisu mogli gledati YouTube videozapise. Ovaj trend je istaknut u objavi na Android Authorityju. Također, ista objava tvrdi da korištenje ad-blockera krši pravila korištenja platforme te ističe važnost oglasa u podržavanju raznovrsnog ekosustava kreatora diljem svijeta.
Ove godine, YouTube je promijenio način na koji prikazuje oglase na svojoj platformi. U svibnju su dodali oglase od 30 sekundi koji se ne mogu preskočiti u TV aplikaciji, a kasnije su eksperimentirali s duljim, ali manje čestim reklamama. Vjerojatno se nadaju da će ovi dulji oglasi potaknuti više ljudi da se prijave za ad-free YouTube Premium, no povećanje cijene za 2 dolara i ukidanje jeftinijeg Premium Lite plana mogli bi smanjiti privlačnost te opcije.