in

Linkedin uvodi promjene, evo ko je na meti

LinkedIn je nakon prošlomjesečnog predstavljanja novih metoda provjere polako počeo s njihovom isporukom. Cilj novih mjera je pružiti bolji uvid u sadržaje na društvenoj mreži te korisnicima dati neku vrstu garancije da imaju posla s pravim kompanijama i da im se nude pravi poslovi. Stranica će tarkođer početi isporučivati upozorenja za sadržaje koji izgledaju kao prevare. Upozorenja dolaze u jeku povećanja broja lažnih računa, izvještava Engadget.

Prva vrsta alata za verifikaciju povezana je s oglasima za posao te prikazuje informacije o izvoru i njihovim kompanijama. Primjerice, ona može prikazati verifikacije za stranicu kompanije i poslovni email osobe i kompanije koja je objavila oglas, kao i potvrdu CLEAR-a (u SAD-u).

‘Kad vidite verifikacije na objavama oglasa za posao, to znači da postoje informacije koje s provjerene te autentične’ kažu iz LinkedIna. Poslodavca se također može verificirati kodom poslanom na email adresu kompanije, dok neki korisnici mogu potvrditi svoj i poslodavčev identitet putem Microsoft Entre.