in

TikTok olakšava promociju i pronalaženje novih pjesama

Glazba je oduvijek dio TikTok iskustva, a da korisnici osim hitova žele otkrivati i novu muziku jasno je iz broja pretraživanja #NewMusic hashtaga koji je prije službenog predstavljanja imao više od 18 milijardi pretraživanja navedeno je u objavi.

Kako bi zadovoljio očitu potrebu svojih korisnika i pojednostavio im pronalaženje nove glazbe, TikTok je odlučio #NewMusic hashtag ponuditi kao novu značajku od koje bi korist trebala biti obostrana kako za izvođače tako i za publiku.

Dok će novi izvođači dobiti veću izloženost potencijalnoj publici tj. koristiti TikTok kao odskočnu dasku, korisnici će imati mogućnost čuti nove pjesme prije nego što ih čuju bilo gdje drugdje.

“#NewMusic Search Hub je namjenski prostor za umjetnike diljem svijeta da predstave svoje nove pjesme i za obožavatelje da otkriju svoju sljedeću omiljenu pjesmu.

Središte #NewMusic djelovat će kao odredište za novu glazbu, ističući nova izdanja i olakšavajući obožavateljima otkrivanje najnovijih pjesama novih i etabliranih izvođača.”

Otkrivanje novih pjesama i izvođača postaje značajka za koju TikTok želi postati ‘go-to‘ mjesto, a ovom značajkom ta namjera je više nego očita.