in

YouTube dijeli savjete o tome kako kreatori mogu optimizirati sadržaj za gledanje na TV-u

Video sa smjernicama opisuje pet ključnih elemenata koje treba uzeti u obzir pri stvaranju sadržaja s fokusom na gledanje putem TV-a.

Naravno, neće svaki kanal imati visok postotak gledatelja putem TV-a, a informacije o postotku gledanosti na taj način moguće je provjeriti u naprednoj analitici YouTube Studija.

Jedan od važnijih savjeta je postavljenja sadržaja u 4K, 8K ili HDR rezoluciji jer su veliki formati televizora idealni za iskorištavanje svakog piksela te isporuku videozapisa produkcije visoke kvalitete.

Ostali savjeti također se vežu uz kvalitetu prikaza na velikim ekranima. Pa je tako važna i naslovna slika (thumbnail) videozapisa koja također treba biti visoke kvalitete. Uz kvalitetu, kada je u pitanju prikaz na TV-u, naslovne slike trebaju imati konzistentan izgled na koji je TV publika navikla.

Također, bitno je osigurati pažnju publike u prvih 10 do 30 sekundi trajanja videozapisa. Jednom kada je sadržaj zaokupio pažnju publike istu treba i zadržati što je moguće učiniti korištenjem popisa za reprodukciju (playlist).