in

Kreatori YouTube Shortsa od danas mogu zarađivati novac

Korisnici koji kreiraju sadržaj za YouTube Shorts od danas imaju mogućnost monetizacije, odnosno zarade.

YouTube je obećao kreatorima 45 posto od prihoda stvorenog pregledima, a ova finansijska incijativa bi mogla učiniti YouTube Shorts najvećim rivalom megapopularnog TikToka. Poznato je da na TikToku čak i najveći kreatori imaju veoma malu zaradu kroz program dijeljenja prihoda od reklama. Na ovaj način YouTube Shorts nastoji privući i mlađe korisnike.

Platforma bilježi konstantan rast te bilježi 1,5 milijardi gledatelja mjesečno, dok je TikTok imao fantastičan rast 2022. godine.

Sada YouTube nudi mogućnost kreatorima da monetizuju svoj sadržaj kroz YouTube Partner Program, što znači da će platforma dijeliti dio prihoda koje ostvari od Shortsa.

Uslov za monetizaciju je da kanal kreatora ili oglašivača ima najmanje 1.000 pretplatnika ili 4.000 sati gledanja u posljednjih 12 mjeseci, ili 10 miliona javnih pregleda Shortsa u posljednjih 90 dana.