WhatsApp novom opcijom želi pomoći korisnicima, kojih širom svijeta ima više od 2 milijarde, pri pregledavanju i otkrivanju kako velikih tako i malih lokalnih kompanija u njihovim susjedstvima.
Kompanije će biti razvrstane po kategorijama kao što su bankarstvo, hrana i piće i putovanja, a moći će ih se pronaći i po njihovim nazivima, prenosi TechCrunch.
“Želimo olakšati ljudima da obave više na WhatsAppu”, rekao je izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg.
“Dio toga je stvaranje boljih načina za suradnju s kompanijama. I dok ga milioni kompanija u Brazilu koriste za chat, nismo olakšali otkrivanje kompanija ili kupnju od njih, pa ljudi na kraju moraju koristiti zaobilazna rješenja. Krajnji cilj je omogućiti pronalaženje, slanje poruka i kupovinu od kompanija u istom WhatsApp chatu.”
Ova opcija naglašava želju WhatsAppa da aplikaciju usmjeri u e-trgovinu u pokušaju stvaranja prihoda od inače besplatne usluge. Posljednji dio slagalice zvane e-trgovina je plaćanje unutar aplikacije koje je predstavljeno u Indiji prije nekoliko mjeseci.
Isti takvi pokušaji prvotno su došli pod suspenziju zbog neslaganja sa središnjom bankom u Brazilu gdje su tek kasnije dobili odobrenje što je dosta usporilo uvođenje opcije plaćanja.