in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

TikTok tvrdi da zaposlenici u Kini imaju pristup podacima evropskih korisnika

Pristup je podložan nizu sigurnosnih kontrola i protokola za odobravanje

Platforma za razmjenu videa u kineskom vlasništvu, TikTok, izjavila je za korisnike da neki od njihovih zaposlenika u Kini imaju pristup podacima računa korisnika iz Velike Britanije i Evropske unije.

Tehnološki div se našao pod lupom vlasti diljem svijeta zbog zabrinutosti da bi podaci mogli biti proslijeđeni kineskoj vladi. Prošle sedmice, američki dužnosnici pozvali su na zabranu aplikacije u Americi. Ipak, TikTok poriče da bi se podaci mogli koristiti za praćenje američkih građana te navodi da se politika odnosi samo na “Evropski gospodarski prostor, Švicarsku i Ujedinjeno Kraljevstvo”.

Iako TikTok trenutno čuva podatke o evropskim korisnicima u SAD-u i Singapuru, trenutno je usredotočen na ograničavanje broja zaposlenika koji imaju pristup podacima evropskih korisnika.

Pristup je podložan nizu sigurnosnih kontrola i protokola za odobravanje, prenosi BBC.

Parlament Ujedinjenog Kraljevstva zatvorio je svoj TikTok račun u avgustu nakon što su zastupnici izrazili zabrinutost zbog rizika od prosljeđivanja podataka kineskoj vladi. Visoki zastupnici i kolege pozvali su na uklanjanje računa sve dok TikTok ne pruži vjerodostojna jamstva da se nikakvi podaci ne mogu predati Pekingu. Irska komisija za zaštitu podataka, vodeće regulatorno tijelu u EU, provodi istragu aplikacije zbog dva pitanja povezana s privatnošću. Nadzorni organ ispituje TikTok-ovu obradu osobnih podataka djece i je li djelovao u skladu sa zakonima EU u vezi s prijenosom osobnih podataka u druge zemlje, kao što je Kina.

U junu ove godine, TikTok je objavio da je migrirao informacije američkih korisnika na servere koje vodi američki softverski gigant Oracle u Texasu, a prošlog je mjeseca TikTok demantirao izvješće da kineski tim ByteDancea, kompanije u čijem je vlasništvu TikTok, planira koristiti aplikaciju za praćenje lokacija američkih građana.

TikTok je najbrže rastuća aplikacija društvenih medija na svijetu i preuzeta je gotovo 4 milijarde puta.

Kompanija je ostvarila više od 6,2 milijarde dolara bruto prihoda od potrošnje unutar aplikacije od pokretanja 2017. godine.