in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Poznato je koliko bi mogao koštati Netflix s oglasima

Još od početka godine nagađa se o tome da Netflix radi na tome da na platformu uvede novi, jeftiniji nivo pretplate, ali koji bi uključivao oglase

Netflix je početkom ljeta ove godine to i službeno potvrdio, a sada prvi put saznajemo koliko bi mogao koštati ovaj nivo pretplate.

Netflixovi planovi za predstavljanje novog, jeftinijeg nivoa, uslijedili su nakon vijesti da je kompanija u prvom tromjesečju ove godine izgubila pretplatnike prvi put u više od deset godina. Netflix je izvijestio da je izgubio oko 200.000 pretplatnika u pomenutom periodu ove godine u odnosu na posljednje tromjesečje prošle godine. Iz Netflixa su naveli da na platformi neće biti klasični oglasi na kakve smo navikli, ali nisu otkrili više detalja.

Na novom planu Netflix radi sa Microsoftom, čiji marketinški stručnjaci rade na uvođenju reklama na ovoj platformi.

Do danas nismo imali informacije o tome koliko bi mogao koštati novi nivo pretplate. Međutim, najnoviji izvještaj Bloomberga otkriva moguću cijenu. Naime, kako se prenosi u izvještaju, navodno bi novi, najjeftiniji nivo pretplate mogao koštati između 7 i 9 dolara u Sjedinjenim Američkim Državama.

Podsjećamo da su trenutne cijene 9,99 dolara, 15,49 dolara i 19,99 dolara u SAD-u.

Verge je nedugo nakon izvještaja Bloomberga kontaktirao Netflix, čija glasnogovornica im je odgovorila e-mail porukom. U njoj se, između ostalog, navodi da je Bloombergov izvještaj „u ovom trenutku samo nagađanje, da se kompanija još uvijek nalazi u ranoj fazi odlučivanja o tome koliko će koštati novi nivo pretplate, te da nisu donesene još nikakve odluke“.

Navodno će Netflix novi nivo pokrenuti na šest tržišta do kraja ove godine, dok se masovno širenje očekuje početkom 2023. godine.