in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Kad se uopće počne zarađivati na TikToku? Odgovor će vas iznenaditi

Više je načina kako doći do prihoda putem popularne video platforme. I ne, ne morate imati desetke miliona pratitelja kako bi to bilo moguće

TikTok je zadnjih godina bilježio dramatično brz rast. Tokom prošle godine premašio je milijardu mjesečno aktivnih korisnika.

Stoga ne čudi što je uz njega stasala nova generacija digitalnih zvijezda kao što su Charli D’Amelio i Addison Rae Easterling, koji su slavu uspješno unovčili i stvorili poslovna carstva.

Ne moraju vas pratiti milioni obožavatelja kako biste počeli ostvarivati prihod i zaradu na toj popularnoj video platformi. Više je načina kako to možete učiniti. Evo pregleda nekoliko njih.

Prihodi direktno od TikToka

TikTok nudi ugrađene alate za monetizaciju, među kojima su poseban fond za tvorce sadržaja, opcija koja omogućuje plaćanje napojnice, pretplata na streaming i virtualni pokloni koji mogu biti pretvoreni u novac.

Kako biste dobili pristup spomenutom fondu morate biti stari barem 18 godina, imati najmanje 10 hiljada pratitelja i zabilježiti sto hiljada i više pregleda videa u periodu od 30 dana.

Za primanje poklona tokom prijenosa uživo morate imati barem 18 godina i najmanje 1000 pratitelja. U drugim video zapisima vrijedi isto dobno ograničenje, ali pratitelja mora biti barem sto hiljada.

Što se napojnica tiče, uz 18 godina morate imati barem 100 hiljada pratitelja.

Teško je predvidjeti koliko bi svaki od tih alata mogao donijeti jer iznosi ovise o nizu čimbenika, kao što su broj pregleda videa, razina interakcije, lokacije pregleda…

Suradnja s brendovima, trgovcima i tehnološkim platformama

Već s nekoliko hiljada pratitelja možete postati zanimljivi za oglašavanje. Primjerice, influenserica Jalyn Baiden s oko 19 hiljada pratitelja ubire oko 26 hiljada američkih dolara od sponzora, sponzorskog sadržaja i partnerskog (affiliate) marketinga.

Sponzorirani izazovi

Do novca je moguće doći i sudjelovanjem u sponzoriranim izazovima, posebno popularnim među trgovcima muzikom.

Takvi izazovi omogućavaju diskografskim kućama, izvođačima i brendovima objavu takmičenja u kojima od korisnika traže izradu videa u kojem se pojavljuje određeni proizvod ili se koristi neka pjesma, piše Business Insider.