in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Instagram moli kreatore sadržaja da prestanu dijeliti objave s TikToka: Najavljen i obračun s onima koji to nastave raditi!

Uvode se tri promjene

Instagram uvodi nekoliko novih promjena usredotočenih na kreatore sadržaja na svojoj platformi, a šef Instagrama Adam Mosseri rekao da je cilj tih promjena pobrinuti se da zasluge idu onima koji to zaslužuju.

Uvode se tri promjene: oznake proizvoda sada su dostupne svima, tako da možete označiti proizvod ako vodite poslovni profil; dodijeliti kategoriji kao što je “Fotograf” ili “Reper” i da se ta kategorija prikazuje svaki put kada ste označeni u objavi, a Instagram će početi i snažnije promovirati originalni sadržaj.

Ako kreirate nešto od nule, trebali biste dobiti više zasluga nego ako ponovno dijelite nešto što ste pronašli od nekog drugog. Pokušat ćemo učiniti više kako bismo nastojali više cijeniti originalni sadržaj, posebno u usporedbi s prenošenjem drugog sadržaja, rekao je Mosseri u videu objašnjavajući nove opcije.

Vrednovanje originalnog sadržaja, naravno, nije nova stvar, ali Mosseri je naglasio da će Instagram više naginjati u tom smjeru.

Drugim riječima rečeno, Instagram zapravo preklinje korisnike da prestanu objavljivati omiljene TikTok objave na Reelsima, piše portal The Verge.

Meta je jasno dala do znanja da vidi Facebook i Instagram kao platforme usmjerene na kreatore u budućnosti, a ne kao alate za povezivanje ljudi sa svojim prijateljima. Stoga su obje platforme uložile u alate za kupovinu, načine na koje kreatori mogu privući publiku i mnoge druge stvari za koje se nadaju da će potaknuti kreatore da prestanu biti TikTokeri i YouTuberi i počnu biti Instagrameri i Facebookeri.

Šef kompanije Meta Mark Zuckerberg nazvao je kratke videozapise dosad najbrže rastućim formatom sadržaja te kompanije, te da su dostupni na Facebooku i Instagramu. No, svako ko koristi Reels zna da je to osjećaj sličan kao da koristi TikTok klon, često s istim sadržajem koji je upravo ponovno objavljen, zajedno s TikTok logom i svim ostalim.

Jedan od načina da Instagram destimulira tu praksu bit će da se dotičnog kreatora sadržaja “zakopa” u algoritmu i tako ga učini manje vidljivim. Čini se da je upravo to ono što Mosseri planira učiniti.