in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Stižu velike promjene na Snapchat: Vrijeme je da se angažirate, isplatit će se!

Opcija je dostupna samo Snap Stars

Snapchat predstavlja novi način na koji kreatori u aplikaciji mogu zaraditi novac. Platforma testira oglase za vrijeme reprodukcije koji se pojavljuju u pričama male grupe američkih kreatora, a šire uvođenje će se dogoditi u nadolazećim mjesecima.

Kada se oglas postavi u Snap Star’s Story, Snapchat će podijeliti prihod s kreatorima. Kompanija kaže da se udio prihoda temelji na formuli koja uzima u obzir metrike poput učestalosti objavljivanja i angažmana. Opcija je dostupna samo Snap Stars, koji su kreatori ili javne osobe s velikim brojem pratitelja koji su potvrđeni na Snapchatu, označeni zlatnom zvijezdom.

Posljednjih godina Snapchat je dodao različite načine na koje kreatori mogu unovčiti svoju prisutnost u aplikaciji. Korisnici Snapchata već vide oglase između priča prijatelja i u odjeljku Discover, ali ovo je prvi put da će kreatori dobiti dio prihoda od oglasa na pričama.

To dolazi ubrzo nakon što je Snapchat signalizirao da se korisnici kreću prema sadržaju u stilu TikToka preko Storiesa. Izvršni direktor Snapa Evan Spiegel rekao je investitorima ranije ovog mjeseca da korisnici provode manje vremena objavljujući i gledajući priče i umjesto toga gledajući sadržaj na Spotlightu, Snapchatovom TikTok ekvivalentu.

U nastojanju da potakne korisnike da kreiraju više video sadržaja za Spotlight, kompanija je najavila da će isplaćivati milijun dolara dnevno do kraja 2020. Sada, Snapchat kaže da plaća milione dolara mjesečno kreatorima koji snimaju vrhunske spotove Spotlight.

Prošle godine, Snapchat je najavio Spotlight Challenges – novčane nagrade za korisnike koji stvaraju vrhunske videozapise koristeći određene filtere, zvukove ili teme. Kompanija kaže da je isplatila više od 250 miliona dolara kreatorima 2021.