in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Facebook prvi put u svojih 18 godina zabilježio pad korisnika

Drastičan pad

Div društvenih mreža Facebook doživio je pad broja dnevnih aktivnih korisnika po prvi put u svojoj 18-godišnjoj historiji.

Facebookova matična kompanija Meta Networks kaže da je broj dnevnih aktivnih korisnika pao na 1,929 milijardi u po posljednjem tromjesječju 2021. godine, u poređenju s 1,930 milijardi u prethodnom tromjesečju.

Kompanija je također upozorila na usporavanje rasta prihoda zbog konkurencije poput TikToka i YouTubea, dok oglašivači isto tako smanjuju potrošnju. Dionice Mete oslabile su za više od 20 posto na burzama nakon dnevnog zatvaranja u New Yorku. Pad cijene dionice Mete izbrisao je oko 200 milijardi dolara s tržišne vrijednosti kompanije, piše BBC.

Dionice na drugim platformama društvenih medija, uključujući Twitter, Snap i Pinterest, također su naglo pale u proširenom trgovanju. Šef Mete Mark Zuckerberg rekao je da je rast kompanije stao jer je publika, osobito mlađi korisnici, otišla konkurentima.

Iz Mete, koja posjeduje drugu najveću svjetsku platformu za digitalno oglašavanje nakon Googlea, također ističu da su ih pogodile promjene privatnosti na Appleovom operativnom sistemu.

Promjene su otežale brendovima ciljanje i mjerenje svog oglašavanja na Facebooku i Instagramu i mogle bi imati učinak u rangu od 10 milijardi dolara za ovu godinu, projekcija je Metinog glavnog financijskog direktora Davea Wehnera.

Ukupni prihodi Mete, od kojih najveći dio dolazi od prodaje oglasa, porastao je na 33,67 milijardi dolara u posljednjem tromjeseječju 2021., za dlaku nadmašivši tržišna predviđanja. Wehner je prognozirao i prihod od 27 do 29 milijardi dolara za sljedeće tromjesečje, što je niže očekivanja analitičara.

Iako je kompanija ulagala u video kako bi se natjecala s TikTokom, koji je u vlasništvu kineskog tehnološkog diva ByteDance, zarađuju manje novca tim putem od svojih tradicionalnih Facebook i Instagram feedova.

Zuckerberg kaže da je uvjeren da će se ulaganja u video i virtualnu stvarnost isplatiti, kao što se to dogodilo i u slučajevima mobilnog oglašavanja i Instagram priča. Zuckerberg je međutim istaknuo da se tad kompanija nije morala boriti s konkurencijom tokom prethodnih promjena strategije.