Amazon je jedna od kompanija kojoj pandemija koronavirusa nije donijela ništa negativno već, naprotiv, mnogo pozitivnih stvari. Vidi se to iz finansijskih rezultata na kvartalnim i godišnjem nivou, vidi se po rastu broja korisnika, broja prodanih proizvoda i usluga, a sad se vidi i po broju posjetioca na njegovim web stranicama.
Konkretnije, Buy Shares napravio je istraživanje internetskog prometa za mjesec septembar ove godine i Amazon.com tokom tih 30 dana uspio je privući 5,2 milijarde posjetioca te time postati peta najsposjećenija web stranica na svijetu. Za jednu e-trgovinu to je više nego sjajno i potvrđuje popularnost platforme.
Na prvom mjestu i dalje je nedodirljiv Google.com s vrtoglavih 105 milijardi posjeta kroz mjesec dana, preko kojeg korisnici također dolaze do Amazona, u konačnici. Jer, Buy Shares provjerio je i taj detalj. Kroz treći kvartal ove godine, Amazon se našao na šestom mjestu po rezultatima pretrage s rezultatom 37. Ta brojka znači da je 37 posto top pretraga upućivalo na Amazon. Ponovo, na prvom mjestu je Google s okruglih stotinu.
Što se ostalih web stranica tiče, na drugom mjestu po broju posjetioca u septembru je bio YouTube.com s 36,4 milijarde, potom Facebook.com s 25,3 milijarde i četvrta je Wikipedia.org sa 17,5 milijardi. Nakon Amazona slijedi Instagram.com s također 5,2 milijarde, zatim Yahoo.com i Pornhub.com s 4,9 milijardi. Reddit.com je deveti s 4,5 milijarde i XVideos.com je deset s 4,3 milijarde.
Kad se pak gleda ostatak društva vezan za Googleove pretrage i rezultat koji imaju vezan uz njega tokom trećeg kvartala, na drugom mjestu je Facebook s 81, slijedi YouTube sa 76, “vremenska prognoza” (eng. weather) je četvrta s 52, “vijesti” (eng. news) je peti s 46. Nakon Amazona, “prijevod” (eng. translate) je sedmi s 35, WhatsApp je osmi s 30, Instagram deveti s 29 i “video” je deset s 27.
Za vjerovati je da će Amazon do kraja ove godine samo dodatno “podebljati” svoje rezultate jer slijedi Black Friday, zatim praznični period i mogući novi lockdown. Istinski je to recept za dodatne online prodaje, posjete i rast brojki u svim smjerovima za ponajveću kompaniju svijeta…