in

Kako izgleda stvaranje revije luksuznog brenda?

Američki brend AMIRI strelovito raste od svog osnivanja 2014. godine i u vrlo se kratkom roku popeo u sam vrh visoke mode.

Komadi s Amiri potpisom dostupni su u velikom broju luksuznih radnji diljem svijeta, sudjeluju na najvažnijim sedmicama mode, a o velikom uspjehu brend strategije Mikea Amirija pisali su brojni mediji, uključujući i Forbes.

No šta sve stoji iza kreiranja kolekcije i njene finalne prezentacije? Kako u samo nekoliko minuta predstaviti preko 300 komada muške i ženske odjeće, cipela i accessoiresa bez da se razvodni cjelokupna vizija brenda?

Kratki dokumentarac u trajanju od 15 minuta odgovorit će na ova pitanja i pokazati put od kreiranja odjeće, preko castinga modela i organizacije do posljenjih koraka pripreme par sati prije revije, i konačno, same revije u koju su uloženi mjeseci i mjeseci pažljivog planiranja i truda. Cijeli Amiri SS2020 making of dokumentarac pogledajte u nastavku.