in

Stvari se mijenjaju: PUBG je popularniji od Fortnitea

Playerunknonwn’s Battlegrounds i Fortnite dvije su najpopularnije igre na svijetu. Činjenica da je Fortnite u posljednje vrijeme češće pod svjetlima reflektora ne znači da popularnost PUBG-a pada.

Naprotiv, prema intervjuu proizvođača te igre s stranicom The Verge, PUBG broji preko 200 miliona skidanja igre za mobilne uređaje. Stvarna brojka je i veća s obzirom da ovaj podatak ne uračunava broj skidanja na ogromnom, kineskom tržištu, ali ni 50 miliona prodanih kopija za PC i konzole.

Kako mnogi igrači tvrde da je zapravo najbolja verzija PUBG-a ona na mobilnim uređajima – navedeni podaci nimalo ne iznenađuju. Igra je dobro optimizirana za rad na velikom rasponu Android uređaja, bilo oni slabih ili snažnih tehničkih specifikacija. U prilog tome ide i činjenica kako je upravo PUBG proglašen najboljom igrom na toj platformi.

Fortnite s druge strane muku muči s performansama na Android uređajima, a ne pomaže mu ni činjenica da ga Epic ne distribuira na Google Play Trgovini. Doduše, Fortnite je izrazito uspješan na Appleovim iOS uređajima gdje ga se može jednostavno skinuti s App Storea.

U konačnici, kad se u obzir uzmu isključivo brojevi ispada kako popularnost PUBG-a nadmašuje onu Fortnitea. Dok mobilni gaming mnogi ne shvaćaju ozbiljno, raširena uporaba mobilnih uređaja čini ga izuzetno primamljivim tržištem. Bluehole je s PUBG-em prepoznao taj potencijal i uložio jednak trud u razvoj mobilne inačice igre kao i u njenog “većeg” brata. Brojke govore da su igrači u konačnici to i prepoznali. Imajte na umu da se tu ipak radi o broju skidanja i registriranih igrača. Najbitnija brojka se odnosi na broj igrača koji redovito igraju, a ona je za obje igre oko 30 miliona igrača.

Konačna odluka o financijskom i brojčanom pobjedniku ovog dvoboja mogla bi pasti na sustave monetizacije tih dvije igre. Fortnite od samog lansiranja ima mogućnost direktnog kupovanja željenih kozmetičkih predmeta. PUBG je s druge strane tek nedavno omogućio mikrotransakcije na mobilnoj platformi. Iako one funkcioniraju na već pomalo umirućem trendu kutija s lootom, sustav ima hvale vrijednu mogućnost prijenosa svih kupljenih predmeta na PC i konzole, ali i obrnuto.

(HCL)