in

Količina prednarudžbi za Battlefield V je jadna u usporedbi s konkurencijom

Čini se kako datum izlaska Battlefield petice blizu jakih aduta kao što je Call of Duty: Black Ops 4 i Red Dead Redemption 2 utječe na poželjnost iste. To se očito odrazilo na prednarudžbe.

Chief Design Officer Patrick Soderlund, koji je bio u Electronic Artsu gotovo 20 godina te radio u DICE Studiu, je praktički 2 mjeseca prije izlaska novog Battlefielda odlučio otići. Još ranije je govorio kako je pretprodaja Battlefielda 5 slaba, pogotovo u usporedbi sa dva gorespomenuta “konkurenta” koji bilježe znatno veće brojke. Za Red Dead Redemption 2 je to ništa neobično s obzirom da svi čekamo igru kao ozeblo sunce  dok je CoD vječno popularan.

Možda je bilo bolje da je EA pomaknuo izlazak igre u doba kad nema jakih igara u blizini po rasporedu.

Soderlund strahuje da bi se na taj način mogao ponoviti (ne)uspjeh Titanfalla dvojke prije dvije godine. Druga stvar koja bi mogla biti onaj pravi kamen spoticanja za Battlefield 5 i lošu potražnju je sistemsko igrnoriranje želja (zahtjeva) igrača koji doista i igraju serijal i stav Electronic Artsa / DICE-a koji doslovce implicira onu “ako vam se ne sviđa igra, ne kupujte! Tko vas….”.

A i marketing igre je loš. Kao i traileri.

U svakom slučaju, pošto se datum izlaska neće mjenjati nego će biti 11.10.2018. kako je zakazano, ubrzo ćemo vidjeti kako će Battlefield V doista proći.