in

Nadolazeći ubojica modernih FPS-ova Insurgency: Sandstorm ima fantastične zvučne elemente

Pisali smo nedavno o Insurgency: Sandstormu, igri manjeg developera New World Interactiva, a koja bi svojom kvalitetom trebala unijeti pomutnju među današnje popularne FPS-ove.

Među prvima tu mislimo na Call of Duty i Battlefield igre. Jer u moru futurističkih FPS-ova, što su danas popularna razdoblja gdje developeri i izdavači smještaju svoje FPS-pve, Insurgency se drži sadašnjosti, te nekim svojim originalnim pristupima gameplayju obećava zaista mnogo.

Oružja se ponašaju realno, protivnici brže padaju, metci prolaze kroz zidove, a ako ste dovoljno uporni, naći će svoj put i kroz neke zahtjevnije prepreke poput vreća s pijeskom, kontejnera i drugih. U svemu tome veliku ulogu igra i zvuk, koji je izveden zbilja fantastično.

Kao što je developer prikazao u video klipu ispod, po zvuku ćete moći detektirati položaj protivnika bolje nego u bilo kojoj drugoj igri današnjice. Primjerice, ako se puca u zatvorenoj prostorji zvuk pucanja će biti “kraći” od onog u otvorenom prostoru. Također, po “dužini” zvuka moći ćemo zaključiti nalazi li se protivnik u manjem ili većem zatvorenom prostoru.

Developeri su otišli toliko daleko da se zvuk pucanja razlikuje od primjerice pucanja u prirodi i pucanja u porušenoj urbanoj ulici. Ako pažljivo slušate, lakše ćete moći barem okvirno detektirati odakle puca protivnik. Da, i druge današnje igre su evoluirale po pitanju zvukova u igri, međutim, moramo zaključiti kako je najdalje po tom pitanju otišao upravo Insurgency: Sandstorm.