in

Vampyr će dobiti dvije nove težine

Ljetnom zakrpom akcijski RPG Vampyr osim brojnih optimizacija i ispravaka dobit će i dvije nove težine.

Grickanje relativno nedužnih ljudi trebalo je predstavljati veliki moralni problem u Dontnodovom RPG naslovu Vampyr, no ako ste isti odigrali sigurno znate koliko je zapravo to sve skupa bilo trivijalizirano. Igra svojom nepostojećom težinom nije nudila nikakve inicijative za upuštanje u vampirske aktivnosti – čak i bez hranjenja ljudima igra je bila prelagana.

Za vrijeme trajanja ovih ljetnih mjeseci Vampyr će dobiti veliku zakrpu koja će osim brojnih optimizacija i ispravljanja grešaka u kodu sa sobom donijeti i dvije posve nove težine. Prva, pod nazivom Story Mode, bit će, razumljivo, namijenjena onima koji apsolutno žele zaboraviti na izazov prilikom igranja te se posvetiti isključivo priči.

Druga je nešto ambicioznijeg karaktera te bi morala dosad marginalizirane moralno problematične elemente učiniti relevantnijima za napredovanje u igri. Takozvani Hard mode trebao bi kroz različite prilagodbe gameplaya znatno otežati Vampyra i hranjenje ljudskom krvi učiniti potrebom, a ne svojevoljnim izborom.

Osim što će biti znatno opasniji, neprijatelji će donositi znatno manji broj XP-a, čime bi se trebala ispraviti dva glavna problema normalne težine – prelagano dobivanje levela te preslabi neprijatelji koje se lako može pobijediti čak ako su i nekoliko levela jači od protagonista.

Sam datum kad će se pojaviti zakrpa još uvijek je nepoznat, no može se očekivati da će to biti uskoro. Vampyr se trenutno nalazi na sniženju od 25 posto na Steamu i PlayStation trgovini pa ukoliko ste zainteresirani za igru, a brinula vas je njezina težina, sad imate dobru priliku za nabaviti je nešto jeftinije.