Već je sada vrlo izvjesno da da iza Fallouta 76 stoji Bethesdina ambicija da kreiraju svoj eksperimentalni multiplayer naslov.
Krajem prošlog mjeseca potvrđeno je da igra neće biti MMO, a svakim novim intervjuom Todd Howard, čelna osoba iza ovoga projekta, sve više nastoji dati do znanja da bi Fallout 76 svojim gameplayem mogao postati prekretnicom u tome kako zamišljamo multiplayer igre.
Međutim, s velikom moći dolazi i velika odgovornost. Todd Howard priznao je kako već sad zna da taj naslov zahvaljujući svojim ambicijama zasigurno neće biti savršen po samom izlasku, no istovremeno je obećao da će u Bethesdi dati sve od sebe da ga pravovremeno isprate prema slavi:
“Stvorit ćemo vlastito viđenje stvari. Zadali smo si određeni ritam i vidjet ćemo kako će to funkcionirati. Znamo koji su naši prioriteti. Strah nas je. Zanima nas koliko dobro možemo realizirati naše ideje. Kad pogledamo neke velike online igre, čak i one na kojima su radili iskusni dizajneri, možemo vidjeti da nisu bez mušica. Nismo naivni da mislimo da će igra biti savršena po izlasku. Znamo koji su nam prioriteti.” – zaključio je Howard.
Dodatno je istaknuo i eksperimentalnu narav ovoga naslova te se osvrnuo prema budućim projektima. Za razliku od Fallouta 76 koji bi svojim modelom trebao odgovarati modelu igre kao usluge, Starfield i The Elder Scrolls VI trebali bi ponuditi klasično singleplayer iskustvo. „Mnogi su rekli da je taj aspekt gaminga mrtav i to se je beziznimno pokazalo pogrešnim“, ustvrdio je Howard.
Datum izlaska Fallouta 76 sve je bliži. Igra bi se na PC-u, Xboxu One i PlayStationu 4 trebala pojaviti 14. novembra ove godine.
(HCL)