in

Nemojte odmah osuđivati Fallout 76, treba nam vremena

Već je sada vrlo izvjesno da da iza Fallouta 76 stoji Bethesdina ambicija da kreiraju svoj eksperimentalni multiplayer naslov.

Krajem prošlog mjeseca potvrđeno je da igra neće biti MMO, a svakim novim intervjuom Todd Howard, čelna osoba iza ovoga projekta, sve više nastoji dati do znanja da bi Fallout 76 svojim gameplayem mogao postati prekretnicom u tome kako zamišljamo multiplayer igre.

Međutim, s velikom moći dolazi i velika odgovornost. Todd Howard priznao je kako već sad zna da taj naslov zahvaljujući svojim ambicijama zasigurno neće biti savršen po samom izlasku, no istovremeno je obećao da će u Bethesdi dati sve od sebe da ga pravovremeno isprate prema slavi:

“Stvorit ćemo vlastito viđenje stvari. Zadali smo si određeni ritam i vidjet ćemo kako će to funkcionirati. Znamo koji su naši prioriteti. Strah nas je. Zanima nas koliko dobro možemo realizirati naše ideje. Kad pogledamo neke velike online igre, čak i one na kojima su radili iskusni dizajneri, možemo vidjeti da nisu bez mušica. Nismo naivni da mislimo da će igra biti savršena po izlasku. Znamo koji su nam prioriteti.” – zaključio je Howard.

Dodatno je istaknuo i eksperimentalnu narav ovoga naslova te se osvrnuo prema budućim projektima. Za razliku od Fallouta 76 koji bi svojim modelom trebao odgovarati modelu igre kao usluge, Starfield i The Elder Scrolls VI trebali bi ponuditi klasično singleplayer iskustvo. „Mnogi su rekli da je taj aspekt gaminga mrtav i to se je beziznimno pokazalo pogrešnim“, ustvrdio je Howard.

Datum izlaska Fallouta 76 sve je bliži. Igra bi se na PC-u, Xboxu One i PlayStationu 4 trebala pojaviti 14. novembra ove godine.

 

(HCL)