Svima je dobro poznata činjenica da svijet funkcionira na nadmetanju oko toga ko ima veći.
Evo, tvorci Fortnitea i PUBG-a vječito se nadmeću ko ima veći hit. Prema svim statistikama, veći je Fortnite koji je postao najgledanija igra na Twitchu, a Epic Games se pohvalio kako broji 125 miliona registriranih igrača.
No, to nije ni za lemojzinu dati, kaže PUBG Corp., tvrtka koja, nikad ne biste pogodili – stoji iza PUBG-a. Naime, PUBG je upravo prešišao 400 miliona igrača i postao valjda najigranija igra u historiji svih igara (poslije Tetrisa jer Tetris je kralj).
E sad, naravno da PUBG kao takav nema tri puta više igrača nego Fortnite. Vidite, PUBG je na PC-u i Xboxu One kupilo 50 miliona ljudi, što je itekako zavidna brojka. No, ostalih 350 miliona igrača PUBG je zaigralo kroz besplatnu mobilnu verziju koja je zasebna igra, za razliku od Fortnitea koji funkcionira kao ista igra na svim platformama.
Popularnost mobilnog PUBG-a lako je objasniti jednom riječju: Kina. Kinesko tržište je iznimno plodonosno za PUBG jer kao prvo – igrača ima kao Kineza, a kao drugo – isti ti igrači ne mogu igrati Fortnite koji ondje još uvijek nije dostupan.