Ako ste mali developer i imate novi kompetitivni multiplayer FPS teško se probiti na tržištu pored jednog Battlefielda ili Call of Dutyja. Igrača u te dvije igre će uvijek biti, ma kakvu god igru da izdaju. Igrači će tražeći manji rizik odabrati upravo neku od te dvije igre. Naučili su to na svojoj koži i puno veći igrači, poput Respawna i Electronic Artsa sa svojim Titanfallom 2 gdje ćete danas prilično teško pronaći igrače online.
Sličan problem mogao bi imati i nastavak Insurgencyja, FPS-a čiji je prvi nastavak na Steamu prodan u preko četiri miliona primjeraka, a koji je istovremeno relativno nepoznat domaćim igračima. Moderni nastavak Insurgency: Sandstorm tako ima ambiciju poremetiti planove većim igračima, a čim ugledate prve kadrove gameplayja biti će vam jasno kako ambicija u ovom slučaju ima i pokriće.
Grafički efekti su spektakularni, ponašanje oružja prema igračima koji su imali prilike isprobati verziju igre u razvoju je opasno dobro, dok su i ostale mehanike isto tako izvedene na zavidnom nivou.
Međutim, jedna relativna sitna stavka će ili privući ili odbiti veliki broj igrača iz igre. Naime, Insurgency: Sandstorm je ponešto realnija igra od konkurencije i protivnici “padaju” znatno brže, često i od samo jednog metka.
Insurgency: Sandstorm bismo trebali na PC-ju, PS4 i Xbox One igrati do kraja godine, i to samo kompetitivni ili kooperativni multiplayer, pošto je razvoj single player kampanje zaustavljen kako bi se developeri posvetili multiplayeru. Sreća u nesreći je ta što bi otkazivanjem kampanje, prema mišljenju analitičara, cijena igre trebala iznositi 30 ili 40 dolara.
Za predviđenu relativno nisku cijenu trebali bismo dobiti sličan broj mapa koje nudi i konkurencija, relanije mehanike oružja, vozila od kojih direktno upravljamo samo onima na zemlji i helikoptere kao support – što je slično CoD serijalu, međutim, prema novom gameplayju i puno bolje izvedeno. U svojoj srži, Insurgency je brzi taktički FPS u kojem su potrebne brze reakcije i koji vam neće pružiti puno vremena za razmišljanje.
Ipak, za one koji preferiraju ponešto oprezniji stil igranja tu su mogućnosti koje će vas oduševiti, poput primjerice dvije opcije reloadanja oružja, brzog – gdje šaržer bacate na pod, čiji zvuk otkriva vašu lokaciju, ili sporijeg – kad je lik kojim upravljate oprezniji i diskretniji. Kako sve to izgleda u praksi uvjeriti ćemo se uskoro, kad bismo trebali moći isprobati igru u otvorenoj beti na svim platformama.