Kad pomislim na GTA 3, automatski si u složim sliku kišovitog Liberty Cityja po čijim ulicama lete novine. Kod GTA San Andreasa je slika totalno drugačija, ali nikad zapravo nisam razmišljao o tome kako ta igra nije imala smeće u obliku papira razbacanog po ulici. A iza toga zapravo postoji priča.
Podijelio ju je nedavno bivši developer Rockstar Northa, Obbe Vermeij otkrivši kako je inicijalno ideja za papir koji leti ulicom došla iz razloga što je GTA 3 izgledao previše čisto. Zanimljivo je kako je tehnologija prikaza tog segmenta kasnije završila i u drugoj Rockstarovoj igri – Manhuntu.
Međutim, kad je došlo do GTA San Andreasa, letećih papira više nije bilo.
“Nisu svi u timu voljeli smeće u GTA igrama. U konačnici smo ga uklonili iz San Andreasa jer sam ja izgubio u jednoj raspravi.” – napisao je Vermeij.
Iako formalno nije bilo smeća u GTA: San Andreasu, među nizom modifikacija za tu igru moglo se pronaći i modove koji dodaju upravo te motive na kakve su igrači naučili u GTA 3 i Vice Cityju.
hcl