in

Novi HDR update za Witcher 3 u potpunosti narušio stabilnost igre na PS4

CDPR je napravio fantastičan posao s podrškom za njihov „The Witcher 3“.

PS4 Pro i Xbox One X dobili su poseban update koji je bio dizajniran kako bi se iskoristila dodatna snaga konzola pa smo tako dobili i 4K rezolucije uz hrpu drugih poboljšanja.

PS4 Pro verzija je još prošle godine dobila odličan 4K prikaz koji su mogli koristiti i 1080p igrači kroz supersampling kako bi dobili puno detaljniji sliku. Nakon Xbox One X koji je dobio i otključani framerate mod koji cilja na 60 FPS-a i HDR podršku, CDPR je mjesecima najavljivao HDR zakrpu za PlayStation 4 Pro.

Upravo je ovo stiglo sinoć, no pored HDR podrške igra je dobila i hrpu tehničkih problema. Još uvijek ne znamo o čemu se tačno radi budući da se problemi ne pojavljuju na svim konzolama. Najočitiji je ogroman downgrade u iscrtavanju svijeta. Naime objekti se stvaraju doslovno ispred igrača i neprestano opet iskaču.

„Witcher 3“ je do sada imao jako dobro riješen LOD sistem, tako da su novi problemi sa pop-inom očiti.

Uz to, neki igrači prijavljuju i micanje supersampling opcije tako da se igra opet vrti u 1080p rezoluciji kao i obična verzija.

CDPR još nije u detalje komentirao nove probleme, no na službenim forumima traži od igrače da prijave sve probleme. Igrači su počeli snimati tehničke probleme, a ispod možete vidjeti kako izgleda nova verzija igre.