in

„Metro Exodus“ će biti prva igra koja koristi „NVIDIA RayTracing“ tehnologiju

Ovogodišnja GDC konferencija je daleko zanimljivija od prošlogodišnje, a „4A Games“, kreatori „Metro“ serijala, su objavili kako će najnoviji „Metro Exodus“ koristiti „RTX Ray Tracing“ tehnologiju u realnom vremenu.

„Nvidia“ je već izjavila da trenutno sarađuju s „Microsoftom“ na izradi potpune podrške za RTX putem aplikacija koje koriste najnoviji „DirectX Raytracing“ (DXR).

Ovo bi moglo promijeniti sveukupni doživljaj igranja, jer vizualni efekti poput sjena, refleksija i indirektnog svjetla postaju prirodne pojave „raytracing“ algoritma, a ne specijalni efekti kao što imamo danas.

„4A Games“ bi trebao do kraja konferencije prikazati i demo video koji prezentira izgled „Exodusa“ koristeći RTX tehnologiju.

Isto tako, nestrpljivo čekamo i objavu datuma izlaska nove generacije grafičkih kartica „Nvidia“ pod kodnim imenom „Volta“, koje će sadržavati „Tensor“ jezgre, ključne elemente za obradu „ray tracing“ algoritama i provedbu RTX-a.

E. H.