Sony ima više ekskluzivnih igara nego što ih posjeduje Xbox, prema navodima Microsofta, koji tvrdi i da su mnogi ekskluzivni naslovi rivala boljeg kvaliteta.
Microsoft je ovo izjavio za britanski CMA (Competition and Markets Authority), tokom novog izvještaja koji je kompanija podnijela ovoj agenciji za kontrolu konkurentnosti na tržištu.
Proizvođač Xbox konzole je ukazao na Metacritic podatke, koji pokazuju da je Top 20 ekskluziva na PlayStationu imalo prosječnu ocjenu 87/100 tokom 2021. godine, u poređenju sa Xbox ekskluzivama koje su imale prosječnu ocjenu 80/100 u istom periodu.
Osim boljih ocjena i statistike, Microsoft je istakao da podaci pokazuju i da PlayStation ekskluzive čine 10-20% prodaje igara na ovoj konzoli, dok ekskluzive za Xbox čine 0-10% prodaje igara. Ovo se odnosi i na prodaju fizičkih kopija, kao i digitalnih “in-game” kupovina.
Microsoft je u svom izvještaju istakao da ne planira da ukloni igre Activision Blizzarda koje su PlayStation ekskluzive. Uprkos tome, CMA je i dalje zabrinut da za ovo postoji mogućnost.
Kako bi otjerao strahove koje ima CMA, Microsoft je napomenuo da čak i ako bi Activision igre načinio Xbox ekskluzivama, Sony i dalje ima bolje ekskluzive koje su primamljivije.
Activision Blizzard stoji iza naslova kao što su Overwatch, Diablo, Call of Duty, World of Warcraft, Candy Crush i StarCraft. Sony je najviše zabrinut za Call of Duty, jer se radi o ogromnoj franšizi koja privlači ljude, čak i povremene gamere, navodi Engadget.
Čitava ova priča povela se nakon odluke Microsofta da kupi Activision Blizzard. Velika Britanija je odlučila da preispita ovu akviziciju, dok je nekoliko zemalja (uključujući Brazil i Saudijsku Arabiju) već dalo dozvolu za sporazum o kupovini.