in

Velike promjene u Metro Exodusovom apokaliptičnom svijetu

Novo izdanje magazina Game Informer donijelo nam je neke informacije što možemo očekivati od Metro Exodusa i kakve nam promjene priprema ekipa 4A Gamesa.

Magazin Game Informer u svom 299. broju donosi reportažu o Metro Exodusu, a iz nje smo doznali nekoliko interesantnih detalja o igri. Neke promjene smo već naslućivali, no neke će ipak malo iznenaditi fanove serijala.

Za početak, potvrđeno je kako će igra početi u Metrou, ali će se kasnije preseliti u rusku divljinu, izvan Moskve. Radnja će se odvijati tokom perioda u trajanju od jedne godine. Nadalje, potvrđeno je kako će igra imati sporedne zadatke koji će se moći obavljati na svakom levelu.

Sami leveli bit će daleko veći i otvoreniji od onih u Metro Last Lightu. Za usporedbu, najveće područje u Last Lightu bilo je otprilike 111×200 metara, dok nas u Exodusu čekaju leveli 2000×2000 metara. No, vrijedi napomenuti da se na levele nećemo moći vraćati jednom kada ih napustimo, što znači da će se svi zadaci morati rješavati linearno.

Najveća promjena koja možda neće sjesti fanovima serijala bit će u valuti igre jer streljivo u Metro Exodusu više neće biti platežno sredstvo. Umjesto njega tražit ćemo vrijedne predmete koje možemo kombinirati u korisne stvari, kao u Falloutu.

Neprijatelji će u Exodusu biti brojniji nego u prijašnjim igrama te će se pojavljivati ovisno o klimi i području. Srećom, za njih ćemo također imati i veći arsenal oružja, od kojega će se ona osnovna moći nadograđivati s pet različitih dodataka. Spominju se i poboljšanja u samoj borbi i stealth mehanici, no taj dio nije oprimjeren konkretnim promjenama.