in

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Apple već testira tehnologiju za autonomno upravljanje automobilima

Kalifornija

Iako glasine o Appleovom automobilu kruže godinama, o njemu u biti skoro da ne znamo ništa. Ono što možemo očekivati je električni automobil s, vjerovatno, velikom dozom autonomije koji bi se na tržištu mogao pojaviti u roku od 5 godina, a možda i više.

No uprkos tome, ako kompanija zaista predstavi svoj automobil, interes za njim bit će jako velik, iako je jasno kako on neće biti za svačiji džep.

To je i pokazalo i nedavno istraživanje kompanije Strategic Vision koja svake godine provodi ankete među novim kupcima automobila, pri čemu se jedno od pitanja odnosi na brend o čijem bi vozilu kupci “svakako razmislili” prilikom donošenja odluke o kupovini. U istraživanju se predloženi brendovi koje korisnici mogu zaokružiti, a ove godine dodan je i Apple.

Rezultati ovog istraživanja u kojem je sudjelovalo oko 200 hiljada osoba, naglašavaju analitičari, mogli bi zabrinuti brojne direktore automobilskih kompanija, a sigurno se neće svidjeti niti Musku.

Naime, Apple se nalazi na visokom trećem mjestu te je za više od četvrtine ispitanika (26 posto) upravo njihov automobil jedan od onih o kojem će ozbiljno razmisliti prilikom kupovine automobila. Uprkos činjenici što još nije predstavljen (uvijek postoji mogućnost da Apple na kraju odustane od projekta), niko ne zna kako će izgledati, niti koliko će stajati. Kada bi bila poznata njegova cijena, možda bi ova brojka zainteresiranih ipak bila puno manja.

Brend za čije su automobile kupci najviše zainteresirani je Toyota (38 posto), zatim slijedi Honda (32 posto) pa Apple. Iza kompanije iz Cupertina nalazi se Ford (21 posto) te na petom mjestu Tesla, za čije je automobile zanimanje pokazalo 20 posto ispitanih.

 

Treba naglasiti kako se jedna od stavki u istraživanju odnosila i na ukupan dojam kvalitete brenda i u toj kategoriji prvo mjesto zauzeo je upravo Apple. Tako 24 posto ispitanih smatra Apple najkvalitetnijim brendom, što su puno bolji rezultati u odnosu na Toyotu (15 posto) i Hondu (13 posto).

Iz Strategic Visiona naglašavaju kako ovi rezultati još jednom pokazuju snagu Appleova brenda koja je, čini se, veća u odnosu na snagu brenda automobilskih kompanija, prenosi Creative Bloq.