Na današnji dan, prije pet godina, izašao je najmanje voljeni dio Devil May Cry serijala, ali možda i najbolje koncipirani.
Kad je reboot Devil May Cry serijala prvi put prikazan u septembru 2010. godine, reakcije su bile mahom negativne. Capcom je razvoj igre prepustio ekipi Ninja Theoryja i naredio im da glavnog lika dizajniraju kako bi bio privlačniji mladenačkoj publici.
Rezultat se nipošto nije svidio fanovima, a bome ni tvorcu samog serijala, Hidekiju Kamiyji.
Glavna promjena u dizajnu mladog Dantea bila je vizualna. Dante je dobio kratku frizuru i izgubio je svoju srebrno sivu boju kose.
K tome je još furao i gola, ćosava prsa. Fanovi su ga prozvali “emo verzijom” i nisu ga htjeli prihvatiti kao dio serijala.
Međutim, kada je igra izašla prije pet godina, ispostavilo se da je Ninja Theory zapravo napravio odličan posao i da po dizajnu priče, levela i akcije DmC nikad nije bio bolji. Čak je i Danteova boja kose bila donekle smislena i fino obrazložena do kraja igre.
Fanovima to isprva nije bilo bitno pa je DmC po izlasku zabilježio dosta slabu prodaju. Ipak, 2015. je došao na aktualnu generaciju konzola, a Capcom je nakon određenog vremena postao zadovoljan višemilijunskom prodajom.
Čini se da je rezultat na kraju bio gorko-sladak, s obzirom da su se fanovi na kraju osjećali prevareno, a po svemu sudeći, Devil May Cry bi ubuduće mogao nastaviti dalje kao da se ovaj reboot nikada nije ni dogodio.