in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Miyazaki kaže da je grafički tim Elden Ringa osjetio ‘dodatni pritisak’ zbog Demon’s Souls izdanja za PS5

Igra u razvoju

Direktor Elden Ringa Hidetaka Miyazaki rekao je da je Sonyjev remake Demon’s Souls za PS5 stavio njegov tim pod dodatni pritisak kako bi poboljšali grafičku vjernost svoje nadolazeće igre.

Bluepointov naslov za lansiranje na PS5 bio je jedna od najbolje ocijenjenih igara u 2020. godini i dobio je velike pohvale, posebno zbog svojih vizuala, za koje su mnogi smatrali da postavljaju letvicu za igre nove generacije za konzole. Govoreći u najnovijem broju časopisa Edge, dizajner From Software otkrio je da nije igrao Sony i Bluepointov remake svog naslova iz 2009., ali je sugerirao da je njegov utjecaj osjetio razvojni tim Elden Ringa.

“Da, prilično sam siguran da je naše osoblje za kreiranje grafike osjetilo taj pritisak više od bilo koga drugog”, rekao za časopis i dodao:

“I ne samo s Elden Ringom, već i sa svim igrama koje radimo. Grafička vjernost nije nešto što stavljamo kao glavni prioritet. Ono što tražimo od strane grafike ovisi o sustavima i zahtjevima same igre, a manje je prioritet u odnosu na ostale elemente razvoja.”

Miyazaki je dalje objasnio da nije igrao PS5 verziju Demon’s Soulsa jer ne voli ponovno pregledavati vlastite kreacije.

“Pobuđuje puno starih emocija, puno uspomena, a ovo postaje malo neodoljivo i više mi se ne da ‘svirati.’ Tako da nisam igrao Demonov remake, ali mi je jako drago vidjeti da dobiva ovaj svježi izgled, potpuno novu grafiku trenutne generacije.