Modder pokušava poboljšati Definitive Edition GTA San Andreasa zamjenom nekoliko njegovih najčešćih tekstura. Modder Nigeez radi na modu GTA SA Project Texture Overhaul u pokušaju da igra izgleda bolje od verzije uključene u Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition.
Mod neće mijenjati svaku teksturu u igri, već umjesto toga ima za cilj poboljšati one koje će najvjerovatnije privući pozornost igrača. To uključuje glavne ceste koje imaju novu teksturu asfalta u rezoluciji do 4K. Između ostalog, uključuje nove pločnike oko San Fierra i Los Santosa, te neke nove teksture pijeska, prljavštine, blata, betona i stijena.
Ukupno je 85 potpuno novih tekstura, a Nigeez kaže da ima još “puno posla” ali da je projekt i dalje u toku. Modderi su nastavili ‘popravljati’ sve tri igre u Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition nakon što su uslijedile burne reakcije po izlasku remastera ranije ovog mjeseca.
Zbirka je objavljena sa značajnim brojem tehničkih problema, kao i “nenamjernim” dokumentima unutar datoteka igara kao što su nelicencirana muzika i bilješke programera. Rockstar je privremeno povukao igru iz svoje PC prodavnice, a verzije za konzole trenutno imaju najgori rezultat na Metacritic-u ikada.
Prošle sedmice Rockstar je objavio izjavu u kojoj se izvinjava fanovima zbog stanja u kojoj je igra objavljena i obećao niz ažuriranja kako bi riješio probleme.
Prvo od ovih ažuriranja došlo je istog dana u obliku nadogradnje koja je popravila preko 50 problema, uključujući nerealnu kišu San Andreasa.