in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Prvi pogled na gameplay: Otkriveno još detalja o nadolazećem Elden Ringu

Objavljeni novi detalji

Sve što smo zasad vidjeli od akcijskog RPG-a Elden Ring je bilo dosta kriptično. Da nam slika bude jasnija, kreativni redatelj igre je otkrio nekoliko detalja o priči i gameplayu.

Jedno od najugodnijih iznenađenja ove E3 sezone bilo je to što smo napokon vidjeli nešto novo u vezi akcijskog RPG-a zvanog Elden Ring. Geoff Keighley je čak održao čitav show (od skoro dva sata) samo da bi mogao pokazati trailer za novu igru koju nam pripremaju tvorci Dark Soulsa i Game of Thronesa.

Šalu na stranu, na Summer Game Festu smo dobili prvi pogled na gameplay Elden Ringa te smo saznali i datum izlaska igre. S obzirom da je 21. januar 2022. u ne tako dalekoj budućnosti, još uvijek znamo relativno malo o ovom naslovu. Zato je kreativni redatelj Elden Ringa, Hidetaka Miyazaki, otkrio još brdo detalja o Elden Ringu u intervjuu s portalom IGN.

Miyazaki je progovorio o misterioznoj priči igre i potvrdio je kako se svijet kojim ćemo lutati naziva The Lands Between. U tom mjestu prsten zvan Elden Ring daje većini ljudi neku vrstu zlatne aure.

Postoje pojedinci zvani Tarnished  koji su izgubili tu auru te su zato izopćeni iz The Lands Between.

U jednom trenutku se Elden Ring uništi, objašnjava Hcl.hr, te se mi u ulozi Tarnisheda moramo boriti protiv šest polubogova koji drže fragmente prstena.

Miyazaki kaže kako je za dosta ovih koncepata vezanih uz priču zaslužan George R.R. Martin, autor poznatog serijala Pjesma Leda i Vatre. Podsjetimo, i prije smo znali kako je Martin pomogao s osmišljavanjem pozadinske priče za Elden Ring, ali više je puta u intervjuu spomenuto koliko bitnu ulogu slavni pisac zapravo ima.

Miyazaki govori kako je GRRM uvelike pridonio tome da svijet i radnja budu dovoljno kompleksni, a svejedno razumljivi igraču.

Što se tiče gameplaya, Hidetaka se u intervjuu najviše fokusirao na slobodu koja će biti pružana igraču tijekom avanture. Navodno će nam biti dostupan ogroman otvoreni svijet te će nam zbog toga biti dane mehanike koje nam pomažu s kretanjem poput jahanja (koze?) i skakanja. Svijet je podijeljen na šest različitih područja kojima će igrači moći pristupiti na različite načine, iako će postojati i zacrtani put za one koji to hoće. Također će svako područje imati zasebnu tamnicu te sporedne dvorce i katakombe za istražiti.

Sloboda igraču će biti prisutna i u sustavu borbe. Imat ćemo preko sto skillova ili specijalnih napada za izvesti, moći ćemo koristiti magiju kao i u Dark Soulsu, a poznati stamina bar će manje limitirati naše napade. Miyazaki je još nadodao kako će biti prisutna i neka vrsta crafting sustava, te se nada da će zbog svih ovih elemenata igra nuditi više nego dovoljno opcija igračima. Međutim, jedna opcija koju nećemo vidjeti u Elden Ringu je oživljavanje našeg lika – to je očito rezervirano za Sekiro: Shadows Die Twice.

Nismo spomenuli baš sve o čemu se pričalo u intervjuu, ali svejedno ovo zvuči jako interesantno. Po svemu sudeći, izgleda da From Software i George R.R. Martin imaju nešto stvarno posebno za pokazati nam. Vidjet ćemo hoće li Elden Ring ispuniti sva ova silna očekivanja kad izađe početkom iduće godine.