in

Kako će izgledati ljudski likovi u igrama budućnosti?

Razvoj likova za igre

Usprkos svim “rejtresinzima” i drugim modernim grafičkim rješenjima, videoigre je vrlo lako “raskrinkati” u usporedbama sa stvarnošću preko izgleda likova. Iako imamo realistične teksture kože i fizika kose postaje sve naprednija, rijetke su igre u kojima ljudski likovi izgledaju gotovo pa prirodno. Glavni kamen spoticanja su facijalne animacije, koje su skupe i zahtjevne za izradu. No, u budućnosti to možda ne bude tako.

Epic Games je danas najavio MetaHuman Creator – alat u sklopu kojega se za igre u Unreal Engineu može napraviti realistične likove kroz svega nekoliko minuta – praktički kao u Simsima. Alat je dostupan kroz aplikaciju koja zapravo streama sadržaje iz oblaka te omogućuje dizajniranje modela likova kroz niz karakteristika, od frizure preko kože pa sve do zubi.

Cilj je ovoga alata ubrzati razvoj likova za igre, ali njegovi kreatori kažu da će mu primjena biti i šira. Navodi se tako da će se likovi MetaHuman kreatora moći koristiti kao virtualni voditelji na YouTube kanalu, i sl. A kad smo kod tvoraca, vrijedi naglasiti da je za MetaHuman alat najvećim dijelom zaslužan novosadski studio 3Lateral koji je već nekoliko godina u vlasništvu Epic Gamesa.