Sljedeće sedmice navršit će se tačno pet mjeseci od izlaska nove besplatne Battle Royale pucačine bazirane na popularnoj franšizi Call of Duty: Warzone i u susret tome su podijeljene izuzetno impresivne brojke koje svjedoče ogromnom interesovanju igrača.
Activision je tokom otkrivanja finansijskih detalja naveo da je Warzone potpuni uspjeh, i da se igra kreće u pravom smjeru, sa preko 75 miliona igrača koji su se na Verdansku oprobali u borbi do posljednjeg preživjelog. Iako je rast nešto sporiji u odnosu na prvih mjesec dana Warzone i dalje raste veoma brzo, što će Activision svakako iskoristiti.
Velika popularnost dolazi prije svega zbog činjenice da se radi o prvom potpuno besplatnom Call of Duty naslovu, a zatim da je smješten u i dalje popularnom Battle Royale žanru, koji je dobio dosta osvježenja. Rast se nastavio i zahvaljujući aktivnom dodavanju novina, bilo kroz update ili obimne sezonske dodatke, kao nedavno s dolaskom pete sezone.
Activision će, Call of Duty: Warzone, i njegovu popularnost iskorititi do maksimuma, što je poznato zahvaljujući ranijoj izjavi da će služiti kao “most” između godišnjih premijum CoD iskustava sa specijalnim događajima. Ona je sada i potvrđena s detaljem da će nadolazeći Black Ops Cold War biti blisko povezan sa Warzone, kao i da će se samo predstavljanje održati unutar ove igre.