EA Sports godišnje izbaci minimalno tri igre iz serijala FIFA, Madden i NHL, a ponekad im se znaju pridružiti i NBA te UFC serijali. Ali, pitanje je vremena kada će te igre prestati izlaziti. Ne zato što se slabo prodaju – naprotiv, prodaju se odlično – već zato što EA Sports računa na to kako će umjesto prodavanja igara svake godine biti isplativije prodavanje pretplate na jednu igru koja će se svake godine ažurirati.
Predsjednik Electronic Arsta potvrdio je to u intervjuu za Bloomberg izjavivši da je naivno misliti kako budućnost gaminga nije u modelu pretplatničkog sadržaja na zahtjev korisnika, po principu kako funkcioniraju Netflix ili Spotify. Andrew Wilson kaže da EA već razmišlja o tome kako će izgledati tržište bez Fife i Maddena koji izlaze svake godine, ali poručuje kako prelazak na pretplatnički model ide sporije u slučaju videoigara zbog njihovog specifičnog dizajna.
Wilson kaže da filmove i glazbu putem pretplate ljudi mogu konzumirati neovisno o tome koriste li veliki TV, mobilni uređaj ili nešto treće. S videoigrama još uvijek nemamo tu slobodu i ne možemo igrati Fifu jednako na konzolama i na mobitelima, i to je jedan od glavnih razloga zašto još uvijek nismo prešli na pretplatnički model nego igru kupujemo svake godine.
Međutim, EA je itekako svjestan činjenice da se FIFA i ostale sportske igre sve više kupuju u digitalnom obliku te da Ultimate Team mod i slične derivacije u suštini donose veću zaradu nego prodaja same igre. S obzirom na to, samo je pitanje vremena kada će se sve sportske igre prebaciti na model godišnjeg ažuriranja kao na mobilnim platformama.