in

Tematski Atari hoteli osmišljeni su posebno za gamere

Imat će posebno opremljene “studije”, igraonice i prostorije za održavanje raznih velikih turnira u videoigrama

Atari, marka računara koja je vrhunac slave dosegnula krajem 1980-ih i početkom 1990-ih godina, i dalje postoji i bori se na tržištu, pokušava na tržište izbaciti svoju igraću konzolu. I dalje, čini se, živi od stare slave. Jedan od dokaza za to jest i činjenica da su svoje ime i logotip licencirali drugoj kompaniji koja će pod njihovim brendom izgraditi – lanac hotela. Za to su dobili oko 600.000 dolara.

Hoteli će osvanuti u osam američkih gradova (Phoenix, Austin, Chicago, Denver, Las Vegas, San Francisco, San Jose i Seattle). Izgradnja prvog, onoga u Phoenixu, započet će ove godine. Osim Atarijevog imena i prepoznatljivog znaka, glavna karakteristika ovih hotela koja će ih izdvajati iz konkurencije bit će činjenica da će biti namijenjeni primarno gamerima.

 

Atari hoteli bit će potpuno tematski, imat će posebno opremljene “studije”, igraonice i prostorije za održavanje raznih velikih turnira u videoigrama, od onih starih pa sve do novih stvorenih u tehnici virtualne ili proširene stvarnosti. Esport turniri dobivaju na popularnosti, pa ovakav potez ne bi trebao čuditi.

U najavi izgradnje hotela stoji kako će biti “više od običnog mjesta za boravak”, te kako je “Atari globalni ikonski brend koji je prepoznatljiv ljudima svih dobnih skupina, iz različitih zemalja, kultura i narodnosti” koji bi trebao privući gamere i njihove porodice i dati im osjećaj “kao da su odsjeli u Atari računaru”.

Porast prihoda gamerske industrije u 2019. godini od 9,6% na 2,5 milijarde dolara daje za pravo autorima ovog projekta nadati se da bi on mogao biti i financijski isplativ.