in

Nintendo se nada da će mu novo izdanje igre iz 1986. oporaviti poslovanje

Nintendo se oslanja na novu verziju svoje 40-godišnje igre “Zelda” kako bi oživio poslovanje nakon najavljenog pada profita.

Kompanija će objaviti “Suze kraljevstva”, novo izdanje legendarne igre, a video isječci koji kruže internetom privukli su milijune pregleda i uzbudili obožavatelje.

Saga o princezi Zeldi i ratniku vilenjaku Linku od prvog izdanja 1986. godine do danas prodana je u 125 miliona primjeraka diljem svijeta.

Pomogla je u oblikovanju igara “otvorenog svijeta” u kojima igrač slobodno luta virtualnim krajolicima – ideju koju su kasnije usvojile mnoge druge popularne igre.

No glavni izazov ove godine bit će poboljšanje poslovanja japanske kompanije i produženje vijeka trajanja njegove konzole Switch čija je prodaja u velikom padu nakon sedam godina na policama.

“Suze kraljevstva će biti daleko najveći doprinos prihodima Nintenda ove godine”, rekao je Serkan Toto, analitičar u Kantan Gamesu.

Prva epizoda, “Legenda o Zeldi”, uronila je igrače u nepoznat svemir igranja i to bez gotovo ikakvih uputa.

Kreator igara Shigeru Miyamoto, koji je stvorio i drugog Nintendova junaka Super Marija, bio je inspiriran svojim djetinjstvom u prirodi kako bi igračima dizajnirao nepregledan krajolik šuma, jezera, špilja i planina.

“U to vrijeme, kad je većina igara završavala za sat ili dva, opseg Zelde bio je nevjerojatan “, rekao je Kiyoshi Tane, autor specijaliziran za historiju videoigara.