Nintendo se oslanja na novu verziju svoje 40-godišnje igre “Zelda” kako bi oživio poslovanje nakon najavljenog pada profita.
Kompanija će objaviti “Suze kraljevstva”, novo izdanje legendarne igre, a video isječci koji kruže internetom privukli su milijune pregleda i uzbudili obožavatelje.
Saga o princezi Zeldi i ratniku vilenjaku Linku od prvog izdanja 1986. godine do danas prodana je u 125 miliona primjeraka diljem svijeta.
Pomogla je u oblikovanju igara “otvorenog svijeta” u kojima igrač slobodno luta virtualnim krajolicima – ideju koju su kasnije usvojile mnoge druge popularne igre.
No glavni izazov ove godine bit će poboljšanje poslovanja japanske kompanije i produženje vijeka trajanja njegove konzole Switch čija je prodaja u velikom padu nakon sedam godina na policama.
“Suze kraljevstva će biti daleko najveći doprinos prihodima Nintenda ove godine”, rekao je Serkan Toto, analitičar u Kantan Gamesu.
Prva epizoda, “Legenda o Zeldi”, uronila je igrače u nepoznat svemir igranja i to bez gotovo ikakvih uputa.
Kreator igara Shigeru Miyamoto, koji je stvorio i drugog Nintendova junaka Super Marija, bio je inspiriran svojim djetinjstvom u prirodi kako bi igračima dizajnirao nepregledan krajolik šuma, jezera, špilja i planina.
“U to vrijeme, kad je većina igara završavala za sat ili dva, opseg Zelde bio je nevjerojatan “, rekao je Kiyoshi Tane, autor specijaliziran za historiju videoigara.